فرح باغی شهروند بهایی که قرار بود ۲۷ بهمن ماه به زندان برود در پی مراجعه ماموران امنیتی به منزلش روز ۲۱ بهمن ماه خود را به زندان یزد معرفی کرد. وی به همراه ۱۹ شهروند بهایی دیگر مجموعا به ۵۸ سال زندان محکوم شده بودند.

ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺻﺪﺍﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎﻥ (ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺯﻧﺎﻥ)، فرح باغی شهروند بهایی ساکن یزد که به ۱ سال حبس تعزیری و یک سال حبس تعلیقی محکوم شده بود، روز سه‌شنبه 21 بهمن ماه سال جاری، ماموران امنیتی لباس شخصی جهت انتقال این شهروند بهایی به درب منزلش مراجعه کرده بودند. پیشتر قرار بر این بود که فرح باغی در تاریخ 27 بهمن ماه، جهت گذراندن دوران محکومیت به زندان یزد مراجعه کن.

یکی از نزدیکان وی گفت: «فرح باغی کلی برای ماموران توضیح داد که قرار است ۲۷ بهمن خود را معرفی کند و در ‌‌نهایت از ایشان اجازه گرفت که روز ۲۱ بهمن خودش را معرفی کند.»

این منبع در ادامه افزود: «وی در ‌‌نهایت روز ۲۱ بهمن خود را به مراجع قضائی معرفی کرد و به زندان یزد منتقل شد.»

در تاریخ ۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۰ ماموران وزارت اطلاعات به خانه تعدادی از شهروندان بهایی در شهرهای یزد، اصفهان، کرمان و اراک حمله کرده و تعداد ۱۷ نفر را بازداشت کردند. کلیه بازداشت شده‌ها پس از حدود یک ماه مجموعاً با قید وثیقه ۱ میلیارد و دویست میلیون تومانی از زندان آزاد شدند پس از ۲ هفته ۳ شهروند بهایی دیگر در شهر یزد بازداشت شدند، فرح باغی سومین نفری است که از یک گروه ۲۰ نفره بهایی برای اجرای حکم به زندان منتقل شده است. روز ۱۱ بهمن ماه نوید حقیقی و شهرام فلاح که هرکدام به ۳ سال زندان محکوم شده‌اند جهت اجرای حکم خود را به زندانهای اراک و کرمان معرفی کردند.