بی‌خبری از وضعیت مونا مهرابی در انفرادی ۲۰۹ اوین و چهار تن از بازداشتی‌های یورش‌های بهمن ماه 1393، سپاه پاسداران به شهروندان بهایی آزاد شدند.

به ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺻﺪﺍﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎﻥ (ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺯﻧﺎﻥ)به نقل از کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، صفافرقانی، احسان یادگار، مهرداد فرقانی و الهام کرم‌پیشه، چهار تن از شهروندان بهایی که طی یورش‌های ۲۷و ۲۸بهمن نیروی‌های امنیتی در تهران و اصفهان، بازداشت شده بودند، با قید وثیقه آزاد شدند.

در آخرین روزهای سال 1393، صفا فرقانی پنج‌شنبه 21 اسفند ماه، احسان یادگار دوشنبه 25 اسفند ماه، مهرداد فرقانی چهارشنبه 27 اسفند ماه و الهام کرم‌پیشه پنج‌شنبه 28 اسفند ماه سال 1393، به قید وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شدند.

همچنین به دلیل عدم اطلاع‌رسانی مقامات زندان در زمان مناسب و در آستانه تعطیلات سال نو، پروسه اداری وثیقه‌گذاری روحیه باقردخت تکمیل نشد و آزادی وی به بعد از ۸ فروردین ماه 1394، موکول شده است.

از بین بازداشت‌شدگان یورش‌های ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه 1393، همچنان از وضعیت مونا مهرابی در انفرادی ۲۰۹ اوین، اطلاعی در دسترس نیست که با توجه به شرایط دشوار بازداشت در انفرادی، موجب نگرانی خانواده این شهروند بهایی شده است.