آتنافرقدانی روز گذشته 9 اسفند ماه سال جاری، بدون اطلاع قبلی و بصورت ناگهانی، از بیمارستان فیروزآبادی شهرری به بیمارستان حضرت رسول در تهران منتقل شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺻﺪﺍﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎﻥ (ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺯﻧﺎﻥ) به نقل از کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، آﺗﻨﺎ ﻓﺮﻗﺪﺍﻧﯽ فعال حقوق کودکان که از تاریخ 19 بهمن ماه سال 1393، دست به اعتصاب غذا زده است، روز گذشته 9 اسفند ماه سال جاری، بدون اطلاع قبلی و بصورت ناگهانی از بیمارستان فیروزآبادی شهرری به بیمارستان حضرت رسول در تهران منتقل شده است.

این زندانی سیاسی  هم‌اکنون در 21 روز از اعتصاب غذای خود به‌سر می‌برد. این جابجایی بیمارستان از سوی نیروهای زندان و بدون هماهنگی با خانواده و بنا به دلایلی که تاکنون مشخص نیست انجام پذیرفته است.

خانواده فرقدانی روز گذشته موفق به ملاقات آتنا در بیمارستان حضرت رسول نشده‌اند و هنوز از وضعیت دقیق جسمانی وی و علت این انتقال خبری در دسترس نیست.

مامورین آتنا فرقدانی در بیمارستان حضرت رسول اعلام داشته‌اند، هیچ کس حق ملاقات با این زندانی را ندارد و به هیچ عنوان به این بیمارستان نیایید مگر اینکه حکمی از سوی دادگاه انقلاب برای ملاقات داشته باشید.