زميني در دارآباد كه به گفته همسايه ها به بيش از ١٠٠ اصله درخت مي رسيد، قطع شده و سطح زمين صاف شد.

به گزارش صدای ایرانیان به نقل از شهر خبر، ابوالفضل جلال: شب گذشته زميني در دارآباد كه به گفته همسايه ها به بيش از ١٠٠ اصله درخت مي رسيد، قطع شده و سطح زمين صاف شد.

شخصی كه خود را نماينده مالک اين زمين معرفي كرد، قطع درختان را تكذيب كرد و مدعي شد كه تمام درخت هاي اين زمين به حاشيه هاي زمين انتقال داده شده است. در زمان حضور خبرنگار شهر خبر در صحنه قطع اين درختان، مأموران شهرداري منطقه ١ در حال شمارش درختان باقي مانده در اين زمين بودند كه از پاسخ به سوالات ما خودداري كردند.

دولو يكي از همسايه هاي اين زمين به عنوان قديمي ترين ساكن اين محله با در دست داشتن مدارك و نقشه هوايي زمين مذكور، مي گويد: شب گذشته مالک ملک اقدام به قطع درختان كرده است و اين در حالي است كه طبق سندهاي موجود بخشي از اين زمين به عنوان فضاي سبز در اختيار شهرداري منطقه بوده است و مالک با سندسازي اين فضاي سبز را هم بر روي ملک خود انداخته و اقدام به قطع درختان نموده است.

دولو با اشاره به اقداماتي كه در خصوص اين ملك انجام داده اند مي گويد: در پي نامه اي كه به شوراي شهر ارسال كرده‌ايم توضيحات كامل را در خصوص اين ملک ارائه داده‌ايم و مهدي چمران رييس شوراي شهر تهران نيز دستور بررسي داد كه تا اين لحظه اقدامي صورت نگرفته است.

او اشاره مي كند كه مقداري از اين زمين كه در حدود ٤٠٠ متر است از سوي مالكان ساختمان مجاور به عنوان فضاي سبز در اختيار شهرداري قرار گرفته است و اين در حالي است كه مالک زمين مذكور اقدام به تصاحب اين فضاي سبز نموده است.

با توجه به مدارك همسايگان اين ملک، بخشي از اين ملک فضاي سبز محسوب مي شود و نشان از تخلف و سند سازي مالک دارد و اين كوتاهي از سوي شهرداري منطقه يک تهران در امر صدور مجوز مسئله ای است كه اميدواريم مسوولين آن پاسخگو باشند و متخلفان اين تخلف شناسايي و با آنان برخورد شود.