مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: 30 تیرماه همایش سراسری سازمانهای مردم نهاد پیرامون بحث و تبادل نظر در موضوع پیش نویس برنامه ششم توسعه در حوزه محیط زیست برگزار می شود و سازمان های مردم نهاد علاقمند می توانند در این همایش دیدگاه های خود در این باره اعلام کنند.

محمد درویش با بیان اینکه در آستانه ورود به برنامه ششم توسعه کشور هستیم، گفت: قرار است این بار در تدوین بخش محیط زیست در برنامه ششم نظرات تشکل ها را بگیریم تا بتوانیم فصل محیط زیست در برنامه ششم که از سوی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام می شود شامل نظرات کارشناسان و هم نظرات فعالان ، دوستداران و تشکل ها باشد.

مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام برگزاری نشست هم اندیشی سراسری سازمان حفاظت محیط زیست با سمن های محیط زیستی در 30 تیر ماه افزود: این همایش در محل سالن همایش های بین المللی پردیسان از ساعت9 لغایت 11:30 برگزار می شود و معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در این همایش حضور دارد.

درویش از همه تشکل هایی که علاقمند به وزین شدن بخش محیط زیست در برنامه ششم توسعه دارند؛ خواست در این همایش سراسری شرکت و پیشنهادات خود را در این همایش اعلام کنند.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، وی از قرار گرفتن پیش نویس بخش محیط زیست برنامه ششم توسعه در پورتال اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و گفت: تشکل های زیست محیطی و فعالانی که بخش محیط زیست برای آن ها مهم هستند، می توانند دیدگاه خود را در همایش 30 تیرماه ارائه کنند تا برنامه با دست پرتر برای تصویب در صحن بهارستان ارسال شود.