انجمن محیط زیستی حیات سبز دیلم با همکاری اداره محیط زیست و آموزش وپرورش شهرستان گناوه، اقدام به پاکسازی ساحل بندر گناوه و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع محیط زیست کرد.

 به گزارش صدای ایرانیان و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، محمد تولیده، رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: به مناسبت هفته کتاب خوانی در مدرسه شهید دستغیب روستای  لیلتین، مدرسه موعود شهر امام حسن و مدرسه ابتدایی اندیشه دیلم، مسابقه نقاشی با موضوع محیط زیست برگزار و به همت دوستداران محیط زیست در این روستاها پاکسازی ساحل انجام شد.

محمد تولیده در ادمه گفت: در این آیین مدیر انجمن حیات سبز دیلم در خصوص اهمیت محیط زیست و طبیعت و رعایت کردن مسایل محیط زیستی و برنامه‌های آتی این انجمن برای دانش آموزان صحبت کرد و در پایان به همه شرکت‌کنندگان در مسابقه نقاشی جوایزی به رسم یادبود اهدا شد و به نفرات برتر جوایز ویژه‌ای تعلق گرفت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست افزود: با حرکت خودجوش جمعی از جوانان فعال و دوستداران محیط زیست و با همکاری محیط زیست و شهرداری گناوه، ساحل زیبای این شهرستان پاکسازی شد.

در این پاکسازی مسافرین و گردشگرانی از اصفهان، سنندج، اهواز و دیگراستان های کشور که به همراه خانواده های خود برای دیدن ساحل بندر گناوه آمده بودند، با دریافت کیسه زباله، نسبت به جمع آوری زباله های پراکنده در ساحل که بدلیل بارندگی اخیر، در ساحل گناوه انباشته شده بود مشتاقانه همکاری نمودند.