اولین دامنه‌ی سطح بالای (TLD) اینترنتی مختص به جامعه ال‌جی‌بی‌تی (لزبین، گی، دوجنس‌گرا و تراجنسیتی) در روزهای اخیر راه‌اندازی شد.

صدای ایرانیان (کمیته اقلیت‌های جنسی و جنسیتی)؛ به گزارش LGBTQ Nation، دامنه اینترنتی LGBT.  به عنوان اولین و تنها آدرس وب است که در آن ‌عضویت شرکت‌های تجاری، سازمان‌ها و نهادهایی که علاقمند به دریافت اطلاعات از جامعه ال‌جی‌بی‌تی هستند با محدودیت همراه نیست.

رولاند لاپلند، مدیر بازاریابی شرکت آفیلیاس با اشاره به راه‌اندازی یک آدرس با هاست ثبت شده جهانی در دوبلین برای جامعه ال‌جی‌بی‌تی گفت: « جامعه بزرگ و در حال گسترش ال جی بی تی در حال حاضر دارای یک آدرس اینترنتی است که گستره‌ی کامل و متنوعی از سایت‌های جامعه ال‌جی‌بی‌تی را که در سراسر جهان به ثبت رسیده است پوشش خواهد داد .»

به گفته او «دامنه جدید LGBT. با امکان ساخت ایمیل و سایت می‌توند بلافاصله به دوستان ال‌جی‌بی‌تی اطلاع رسانی کرده و [در نتیجه] شرکت‌های فن‌آوری و سازمان‌های شناخته شده مانند آفیلیاس در جامعه ال‌جی‌بی‌تی موقعیتی را بودجود خواهند آورد تا آنها در بازار تولید و خدمات حضور چشمگیرتری داشته باشند.»

دامنه LGBT. دامنه‌ای با سطح بالا و فضای آنلاینِ ایمن است که به دنبال حمایت از جامعه ال‌جی‌بی‌تی و دوست‌داران آن است. در این دامنه سعی می‌شود تا امکانی برای ال جی تی ها فراهم کند تا به نوعی از خود محافظت کنند. در دامنه LGBT. این امکان وجود دارد تا سایت‌هایی که به ال‌جی‌بی‌تی‌ها هتک حرمت می‌کنند و یا حقوق‌اشان را نقض کردند حذف شوند.

علاوه بر این  LGBTQ Nation از طریق آدرس‌های lgbt.، .us، .net، .com و TLD’s قابل استفاده و دسترسی است..

عضویت در LGBT. می‌تواند از طریق Go Daddy یا دومین‌های دیگر انجام گیرد.