اولین تصاویر کشف شده از روابط جنسی میان انسان‌ها که بر روی صخره‌ای در چین کنده‌کاری شده است، نشان می‌دهند که دوجنسگرایی رابطه‌ای خارج از عرف نبوده است. باستانشناسان قدمت این سنگ‌نگاره‌ها را بیش از 3000 سال برآورد می‌کنند.

 صدای ایرانیان (کمیته اقلیت‌های جنسی و جنسیتیآدلـر رناتا

یکی از اولین کنده‌کاری‌های جهان نشان می دهند دوجنسگرایی در روابط جنسی انسان ها در بیش از 3هزار سال پیش نه تنها مذموم نبوده است بلکه امری عادی و نرمال به حساب می‌آمده است .
این سنگ‌نگاره‌ها که قدمتی بیش از 3000 سال دارند در «کانجاشی منجی» واقع در کوه‌های منطقه‌ای دور افتاده شمال‌غرب چین قرار دارند. این کنده‌کاری‌ها مراسم و آیین باروری آن زمان را به نمایش می‌گذارند.
این نمادهای باستانی را وانگ بینگوا، باستان شناس کشف کرد.

قدیمی ترین پورنوی کنده کاری شده جهان صدای ایرانیان

تا کنون نوشته‌های مکتوب انگست‌شماری درباره آنها نوشته شده است. با این حال در سال‌های اخیر، ماری مایچو گزارش‌هایی را درباره این سنگ‌نگاره‌ها منتشر کرده است. او نوشته است که این تصاویر کنده‌کاری‌ شده حاوی 100 تصویر هستند که روش‌های مختلف از حالت‌های برقراری روابط جنسی انسان‌های آن دوران را نشان می‌دهند.

با وجود آنکه امروزه کنده‌کاری‌هایی با قدمت بیش از 20هزار سال کشف شده است، اما این سنگ‌نگاره‌ها احتمالا واضح‌ترین و در عین حال پیچیده‌ترین‌ها هستند.
مایچو می نویسد: برخی از محققینی که بروی سنگ‌نگاره‌ها تحقیق و مطالعه می‌کنند معتقدند این پیکره‌های خارق‌العاده از نظر ریخت‌شناسی بدن مانند ساعت‌شنی هستند. آنها نمادی از زنان هستند و پیکرهایی مثلثی شکل، باسن‌ها و پاهای خوش ترکیبی دارند. همچنین  مدل موی آنها مخروطی شکل با تزئینات کمی است.
تصاویر مردان، مثلث‌های کوچکتری با پاهای نازک و سرهای برهنه است. همه آنها دچار راست‌ نرّه (اصطلاح باشتان شناسی است برای آلت در حالت نعوظ مردان) هستند.

مجموعه سوم از تصاویر به نظر می‌رسد متعلق به دوجنسگراها باشد. تصاویر پیکرها ترکیبی از ِالمان‌های مردانه و زنانه است. آنها با آنکه راست نرّه اند اما کلاه‌پوشو سینه‌ریز زنانه دارند و برخی نقاب زده اند. آنها ممکن است جادوگر قبیله باشند.
مایچو چهار صحنه را به طور کامل شرح داده است.
صحنه اول شامل نُه زن تنومند، دو مرد کوچک و یک دوجنسگراست. زن و مرد در حال رقص در یک دایره هستند. در طرف مقابل نیز یک دوجنسگرا با آلت نعوظ شده قرار دارد.

قدیمی ترین پورنوی کنده کاری شده جهان صدای ایرانیان

صحنه دوم زنان و مردانی را  نشان می‌دهد که خلسه‌وار (در حالت دیوانگی) در اطراف آلت نعوظ شده بزرگ یک دوجنسگرا که با زنی کوچک اندام در حال مقاربت است می‌رقصند. در سمت چپ، یک دو جنسگرای دیگر با نقابی به شکل میمون وجود دارد که در حال مقاربت با فرد دیگری است که چهره او نیز پنهان است.

صحنه‌ی بعدی که کوچکتر است، گروهی از رقاصان و آوازخوانان کودک را نشان می‌دهد که در حال بیرون آمدن (زاییده شدن) از زنان هستند. این زنان به طور همزمان با یک مرد و یک دو جنسگرا در حال مقاربت هستند و این در حالی است که سه مرد با آلت‌های نعوظ شده در انتظار نوبت خود هستند.
آخرین صحنه نیز حاوی هیچ زنی نیست. مایچو می‌نویسد: مردان راست نرّه‌ و یک دو جنسگرا در حال رقصی دیوانه‌وار هستند. یکی از مردان به نظر می‌رسد بازویش را در بازوی دیگری قرار داده است و یکی به تنهاییدر تزدیک و پایین‌تر در حال خودارضایی است.

قدیمی ترین پورنوی کنده کاری شده جهان صدای ایرانیان قدیمی ترین پورنوی کنده کاری شده جهان صدای ایرانیان قدیمی ترین پورنوی کنده کاری شده جهان صدای ایرانیان قدیمی ترین پورنوی کنده کاری شده جهان صدای ایرانیان