پنجشنبه، مردان پیکارجوی داعش موسوم به گروه دولت اسلامی یک مرد جوان همجنسگرا را از بالای ساختمان بلندی به اتهام همجنسگرایی در مقابل انظار عمومی به پایین پرتاب کردند. در توضیحات عکس‌های منتشر شده توسط این گروه گفته شده که این مجازات در شهر رقه پایتخت دولت اسلامی صورت گرفته است.

صدای ایرانیان (کمیته اقلیت‌های جنسی و جنسیتی)؛ روز پنجشنبه 14 اسفندماه، تارنمای mail online تصاویری را از پرتاب یه مرد  جوان توسط گروه دولت اسلامی از بالای ساختمان بلندی در رقه منتشر کرد. گفته می‌شود اتهام او همجنسگرایی بوده است.

در عکس‌های منتشر شده در این تارنما و پینک نیوز آنچه بیشتر از همه جلب توجه می‌کند حضور تعداد زیادی از مردم این شهر است که برای تماشای اجرای این حکم آمده‌اند.

در یکی از عکس‌ها میبینیم که در کنار متهم یکی از اعضای این گزوه پیکارجو با موبایلی در دست از صحنه مجازات در حال فیلم‌برداری است.

به گفته Mail online جمعیتی هم در بالای ساختمان‌های مجاور ایستاده بودند تا این پرتاب را بهتر تماشا کنند.

در چند ماه گذشته اخبار و تصاویر بسیاری از مجازات‌های همجنسگرایان توسط گروه دولت اسلامی در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی منتشر شده است.

یکی از جنجالی‌ترین این تصاویر مربوط به  پرتاب از ارتفاع دو مرد همجنسگرا در موصل عراق بود. (عکس)

در ژاونیه سال 2015،  بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گروه دولت اسلامی (داعش) در دور جدیدی از اعدام‌های خود در انظار عمومی جان 17 مرد جوان را به اتهام همجنسگرایی در کمتر از 48 ساعت گرفت. همچنین بنا بر اخبار منتشر شده در همان زمان یک زن نیز به اتهام زنا سنگسار شد.

در ماه گذشته نیز اعضای این گروه یک مرد همجنسگرا را از طبقه هفتم یک ساختمان به پایین پرتاب کردند. فرد مذکور از این مجازات جان سالم به در برد اما دوباره با مجازات سنگسار او را به قتل می‌رسانند. (عکس)

پرتاب از بلندی مجازات همجنسگرایی داعش voice of iranian داعش همجنسگرایی 2 voice of iranian داعش همجنسگرایی 3 voice of iranian داعش همجنسگرایی 4 voice of iranian داعش همجنسگرایی 5 voice of iranian داعش همجنسگرایی 6 voice of iranian داعش همجنسگرایی 7 voice of iranian داعش همجنسگرایی 8 voice of iranian داعش همجنسگرایی 9