یک زن تراجنسی در شهر مرسین ترکیه توسط دو مرد تراجنس‌ی‌هراس/ ترنس فوبیا در روز پیش با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و آسیب جدی دید.

صدای ایرانیان (کمیته اقلیت‌های جنسی و جنسیتی)؛ به گزارش تارنمای کائوس جی ال «ایپک»، زن تراجنسی ترکیه‌ای پس از آنکه توسط دو مرد تراجنسی هراس با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت، در باغی در شهر مرسین ترکیه در حالی که نیمه جان بود رها شد.

اپیک نیمه شب بدون آنکه انتظار چنین سرنوشتی را داشته باشد سوار ماشین این دو مرد شده بود. گفته می‌شود این دو مرد در ماشین شروع به ضرب و شتم اپیک کرده و با تهدید او را به باغی در یکی از محله‌های شهر مرسین برده بودند. سپس او را تا سر حد مرگ با چاقو زخمی کرده و بدن نیمه جان او را همان‌جا رها و محل حادثه را ترک کرده بودند.

صبح همان شب کارگرانی که در باغ کار می‌کردند ایپک را بی‌هوش در گوشه‌ای پیدا کردند. پس از اطلاع پلیس او به بیمارستان دولتی مرسین منتقل شد و هم اکنون در این بیمارستان تحن در مان قرار گرفته است.

پزشکان معالج می‌گویند قسمت‌های زیادی از بدن اپیک در این حمله آسیب جدی دیده است. مهمترین این آسیب‌ها کبودی‌های ناشی از ضربات مشت و لگد، بریده شدن آلت تناسلی، شکشستگی چند ناحیه از دست و پا و بریدگی در اطراف دهان اوست.

گفته می‌شود سازمان 7 رنگ ال‌جی‌بی‌تی‌آی مرسین در حال پیگیری و رسیدگی به این قضیه است.