دولت اسلامی در شبکه‌های اجتماعی تصویری جدید از پرتاب یک مرد همجنسگرا از طبقه هفتم یک ساختمان منتشر کرده است. فرد مذکور از این مجازات جان سالم به در می‌برد. اعضای گروه دولت اسلامی دوباره با مجازات سنگسار او را به قتل می‌رسانند.

صدای ایرانیان (کمیته اقلیت‌های جنسی و جنسیتی)؛ تارنمای پینک نیوز تصاویری را از مجازات یک همجنسگرای دیگر به دست اعضای دولت اسلامی (داعش) منتشر کرد. تصاویر منتشر شده که توسط دولت اسلامی بر روی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، مردی را نشان می‌دهد که از جانب این گروه به اتهام همجنسگرایی از فراز ساختمانی 7 طبقه به پایین پرتاب می‌شود.

فرد مذکور پس از برخورد با زمین همچنان زنده می‌ماند و اما، بر اساس عکس‌های منتشر شده؛ اعضای گروه اسلامی دوباره او را با مجازات سنگسار به قتل می‌رسانند.

ماه گذشته نیز این گروه در شهر موصول عراق دو مرد همجنسگرا را به دلیل گرایش‌ جنسی‌اشان و به اتهام همجنسگرایی از بالای ساختمانی بلند و در انظار عمومی به پایین پرتاب کرد. تصاویر منتشر شده در آن زمان واکنش‌های زیادی را در میان جامعه ال‌جی‌بی‌تی و مدافعان حقوق بشری به همراه داشت.

داعش سنگسار مرد همجنسگرا پس از پرتاب نافرجام man-thrown-from-building4 voice of iranian man-thrown-from-building3 voice of iranian man-thrown-from-buildingvoice of iranian