نمایش «کفش‌هایم را قدم بزن» نوشته و کار عبید رستمی از سنندج روز پنجم بهمن ماه ساعت ۱۷ و ۲۰ در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

به گزارش صدای ایرانیان  (کمیته‌ زنان)، این نمایش برگزیده بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کردستان بوده و به وضعیت زندگی زنان در سه کشور عراق، ایران و افغانستان می‌پردازد و در سه تابلوی جداگانه اجرا می‌شود که ارتباط موضوعی این سه تابلو را به هم متصل می‌کند.

بازیگران این نمایش را فریدون حامدی، فرشید گویلی، کوروش احمدی، آنیتا جعفری، زهرا محمدی، دنیا گفتاری، نیما ایمان‌زاده، کاوان سالم و هنرمند خردسال یکتا احمدی تشکیل می‌دهند.

نویسنده و کارگردان این نمایش عبید رستمی از کارگردان‌های موفق کردستانی است که در جشنواره‌های مختلف استانی، کشوری و بین‌المللی افتخارات زیادی را کسب کرده که امسال رتبه نخست نمایش بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان کردستان در بخش نمایشنامه‌نویسی را به خود اختصاص داد.

همچنین در بخش کارگردانی این جشنواره نیز هئیت داوران در این بخش اثری را حائز مقام اول ندانست و مقام دوم به عبید رستمی کارگردان همین نمایش رسید و براساس رای هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی بخش طراحی لباس جشنواره نیز به صورت مشترک به ارغوان محمدی، طراح لباس نمایش«هیچ کس این گونه فجیع» و مرضیه لطافتیان، طراح لباس نمایش  «کفش‌هایم را قدم بزن» رسید.

این نمایش در همین جشنواره بیست و پنجم  استانی رتبه‌های دیگری  را در بخش‌های مختلف کسب کرد که می‌توان به کسب رتبه اول بازیگری مرد به صورت مشترک به فرشید گویلی و کورش احمدی و رتبه سوم همین بخش به فریدون حامدی به خاطر بازی در نمایش «کفش‌هایم را قدم بزن» و  کسب رتبه اول بازیگری زن به دنیا گفتاری و زهرا محمدی بازیگران همین نمایش اشاره کرد.