صدای ایرانیان (کمیته اقلیت‌های جنسی و جنسیتی)

در رسانه‌های نزدیک به حاکمیت ایران نمونه‌های زیادی از همجنسگراستیزی می‌توان مشاهده کرد. آنها با استفاده از برچسبِ همجنسگرایی سعی در حذف مخالفان خود، اعم از روشنفکران و یا اهل قلم داشته‌اند. همچنین حاکمیت با استفاده از این حربه در چند دهه اخیر تلاش کرده است علاوه بر ایجاد گسست میان طیف کوئیرهای ایرانی و روشنفکران، مانع تشکیل گفتمان جنسیتی نوین در ایران شود. نمونه‌ی زیر اولین دالی (نشانه) برای این ادعا است که کمیته اقلیت‌های جنسی و جنسیتی صدای ایرانیان آن را بازنشر می‌کند.

روزنامه كیهان، شماره 20253، 21/4/91، صفحه 2 (اخبار كشور)

خبر ویژه 
دائره المعارف یا پایگاه بهایی‌ها و لائیك‌ها؟!

فصلنامه «نگاه نو» به مدیر مسئولی «علی میرزایی» (از مدیران ارشد اقتصادی دولت‌های سازندگی و اصلاحات) كه پیوندهای تنگاتنگی با حلقه لائیك‌های آمریكایی و باند سلطنت‌طلبان دارد، فردا پنجشنبه (22 تیر) با همكاری «دائره المعارف بزرگ اسلامی» مراسم «جایزه مهتاب میرزایی» را برگزار می‌كند تا از مروجان الحاد و فراماسونری در ایران تجلیل نماید. این نشریه پیش از این نیز جایزه خود را به مروجان همجنس‌گرایی و مترجمان سكولار مانند «عزت الله فولادوند» اهداء كرده است.«

«نگاه نو» كه پاییز 1370 با حمایت مالی و صاحب امتیازی «محمد تقی بانكی» (از نزدیكان بهزاد نبوی و محسن سازگارا و مدیرعامل شركت ملی فولاد ایران) و سردبیری «خشایار دیهیمی» (مروج لیبرالیسم رادیكال و هوادار نهضت آزادی) با امكانات «دولت سازندگی» منتشر شد، یكی از ارگان‌های مطبوعاتی تفكر انگلیسی محسوب می‌شود كه همواره از «آیزایا برلین» (جاسوس برجسته ام.آی.6 و فراماسونر انگلیسی) به عنوان «پدر فكر آزادی مدرن» یاد می‌كند.
«علی میرزایی» (مدیر نگاه نو) از مدت‌ها پیش با دعوت از نویسندگان لائیك و پادوهای رسانه‌ای سرویس اطلاعات و امنیت هلند مانند «عبدی كلانتری»، «مهرداد درویش پور» (مفسر صدای آمریكا)، «محمدرضا نیكفر» (مفسر رادیو زمانه) این نشریه را به محفل و ارگانی برای ترویج رویكردهای دین ستیزانه تبدیل كرده است. كلانتری كه از شاگردان «آرامش دوستدار» (دارای نام مستعار بابك بامدادان؛ نویسنده بهایی مسلك مقیم آلمان كه توهین‌های فراوانش به مقدسات دینی زبان زد است) به شمار می‌رود، از 4 سال گذشته مدیریت بخش اندیشه «رادیو زمانه» را برعهده دارد. «عبدی كلانتری» اكنون به همراه دیگر نویسندگان ضد دین «رادیو زمانه» مانند «محمدرضا نیكفر» (نویسنده مقیم آلمان كه یك سكولار دو آتشه محسوب می‌شود) در زمره همكاران فصلنامه «نگاه نو» به شمار می‌روند، چنانكه در آخرین شماره (بهار 1391) این فصلنامه مقاله‌ای از كلانتری با عنوان «شرایط آزاداندیشی» چاپ شده كه در آن اصلی‌ترین شاخص‌های ایدئولوژی ماسونی ستوده شده است.
ترویج علوم انسانی سكولار و ادبیات اروتیكال- جنسی غربی از ماموریت‌هایی است كه این فصلنامه در 2 دهه گذشته به صورت آشكار و گاهی با استفاده از بودجه بیت‌المال دنبال كرده است، اما در سال‌های گذشته محفل «نگاه نو» توانسته است تا به نفوذ خود در لایه‌های مدیریتی اصلاح‌طلبان عمق بیشتری بخشد و روابط نزدیكی را با «دائره المعارف بزرگ اسلامی» (به مدیریت «كاظم موسوی بجنوردی» كه از بودجه بیت المال استفاده ویژه كرده و می‌كند) برقرار سازد تا جایی كه دوره‌های گذشته «جایزه مهتاب میرزایی» در «مركز همایش‌های بین‌المللی رایزن» (متعلق به دائره المعارف) برگزار شده و نیز برخی از اعضای شورای علمی همین دائره المعارف (مانند عزت الله فولادوند كه از مبلغان همجنس‌گرایی است) به عنوان برنده این جایزه معرفی شده‌اند!
«ژانت آفاری» (نویسنده بهایی و عضو بنیاد اشرف پهلوی)، «مسعود نیلی» (كارشناس اقتصادی اصلاح طلبان)، «سیمین بهبهانی» (شاعره درباری و مدیحه سرای فرح پهلوی)، «فریبرز رئیس دانا» (از محكومان پروژه كودتای مخملی)، «هرمز همایون پور» (از كارگزاران انتشارات آمریكایی فرانكلین)، پرویز دوایی (سینمایی نویس مقیم پراگ)، «مهرداد اسكویی» (از عوامل باند سیامك پورزند)، «حسن كریم زاده» (كاریكاتوریست مورد حمایت صهیونیست‌ها) و… از همكاران فصلنامه «نگاه نو» می‌باشند.

اكنون این سوال مطرح است كه مسئولان مربوطه در مقابل اینگونه اقدامات خصمانه و آشكار چه اقدامی انجام داده و یا خواهند داد؟!

مطالب مرتبط: همجنسگرایی مغفول همیشگی؛ بازخوانی سومین توقیف روزنامه شرق

سند شماره 1:

همجنسگرایی ابزاری برای سرکوب منتقدین حاکمیت ایران-1